Καλαμωτές

Ουσιαστικά συνεχεια του προηγούμενου ειναι αυτό Κουλα, αλλα για σένα δουλεύω.

Γιατι να μην καλαμωθούμε καρδιά μου;
Αν δεν εχεις μόνιμά μέτρο σύγκρισης γιατι ξέρεις ποια είσαι, τοτε τα προτερήματα σου μπορούν να λάμψουν, τα κατορωθματά σου να βροντοφωναχτούν ( λεξηπλάστρια ;), και να κορδώσεις ανάστημα.
Αλλα οχι, στην κοινωνία μας ειναι κακο. Πρεπει να περιμένεις από τον άλλον να σου πει οτι εκανες κατι καλο. Να το πει αυτός στους άλλους.
Να κάνουμε τις σεμνοπαρθένες.

Ουφ ουτε κινέζες να μασταν.

Ενω αν δεν συγκρίνεις, αν δεν περιμένεις από τον έξω κοσμο να αξιολογήσει το μέσα σου. Εισαι ελεύθερος. Θα μου πεις, αν μια ζωή περιμένεις να δεις τι είσαι με μετρο τους άλλους, και συγκρινεις, δεν εχεις γννωση του εαυτού σου, δεν μεγάλωσες ( αυτο το κάνουμε στα 5- 6 χρόνια της ζώης μας, οταν ανακαλύπτουμε τον κόσμο) και αυτό ειναι φαυλος κύκλος.
Συμφωνοι, όμως από κάπου πρεπει να αρχίσεις. Να το σπας.
Και θα δεις για ποτε οι άλλοι ΔΕΝ θα σε ενοχλουν, δεν θα ζηλευεις και δεν θα γινεσαι Κουλα.

Γιατι να μην  λεμε Μπραβο στον εαυτο μας για κατι που καταφεραμε, γιατι να μην εχει αξία η γνωμη και η φωνή μας για το τι κάναμε και ποιοι έιμαστε; Οχι το ηλιθιο δεκανικι του εγωισμου, ουτε το κλουβιο σχεδον απογνωσμένο που πετάμε για να το πιστέψουμε οι ίδιοι.
Οχι έτσι.
Αλλιώς Κουλα.
Να βάλεις τον εαυτο σου μπροστα και να δεις -θέλει αρχιδια- την Κουλα σαν να ήταν άλλο προσωπο.
Αλλα μην φοβασαι, δεν θα παμε να σκεφτουμε η να γραψουμε τις κατινίες, θα επικεντρωθούμε στο γιατι εισαι μοναδική, τι συνδυασμός σε κάνει να σε γουσταρεις, κατα βάθος.
Δεν θα επικεντρωθουμε στα απαίσια πραγματα που όλοι εχουμε κανει, αλλα στο βάθος της ψυχής σου, στις αντιδρασεις σου στα εξω ερεθίσματα. Στο ποιον σου.
Τι θα σε έκανε να γουσταρεις την Κουλα και να την κάνεις παρεα και σε τι θα την θαυμαζες. 
Γραφει καλά; Καθαρίζει καλά; Θυσιαζεται για τα παιδιά της;
Κατι εχεις, που το γουσταρεις, που δεν λαμβάνει υπ όψη τους απ έξω ως κριτές, ως επιδοκιμαστες, ως καταδικαστες, ως μετρο συγκρισης.
Εδω Κουλα, μην αφαιρεισαι, ,τα μάτια σε μένα.
Τοτε που ήθελες να τον σκοτωσεις αλλα σκεφτηκες οτι θα το δει το παιδι και το καταπιες; Μπραβο Κουλα, εισαι αλτρουιστρια, και το ξέρεις.
Γερνας και βλέπεις να χανεται η ζωη σου, όμως δεν το βαζεις κατω, μπραβω Κουλα, εισαι αισιοδοξη.
Τοτε που ειδες κάτι στραβο και το βούλωσες για να μην πληγωσεις; Μπραβο Κουλα εισαι καλοψυχη.
Αναγνωρισε στον εαυτό σου το τι εισαι. Πες τα δυνατά.
Καβάλησε μαζί μου και δες τι ωραια που θα νιωσεις οταν παρεις το κλειδί της ευτυχίας απο τα χερια των άλλων και το βάλεις στα δικά σου.

Πάμε, γραψε σε ενα χαρτι το αντιστοιχο

Ειμαι η Λιλι. Ειμαι και γαμώ τα ατομα γιατι βοηθάω χωρις να περιμένω ανταποκριση. Εδωσα λεφτα για ψυγεία, αιρκοντισιον οταν πήγα Ελλαδα σε φιλους και σχετικά γνωστους που εχουν ανάγκη. Δινω στους αστεγους. Ειμαι καλοψυχη.
Ειμαι και γαμώ τα ατομα γιατι βάζω την εξυπνάδα μου να δουλέψει για να απαλύνω πόνο, απ.όπου και αν προερχεται, και σπανίως για να πονέσω τον άλλον. Εχω φαντασία, πάθος. Ειμαι αισθησιακή, γλυκιά και έχω ταλέντα.Τυχαιο γεγονός αλλα τα βάζω στην δουλεψη των άλλων όποτε γινεται. Εκφραζω, μοιράζομαι τι μαθαίνω, επικοινωνώ.
Ειμαι και γαμώ τα ατομα γιατι δεν επιτρεπω στον εαύτό μου να πει στον άλλον πως να ζήσει, δεν κρίνω. Ειναι ενηλικας και του το αναγνωρίζω.
Ειμαι και γαμώ τα άτομα γιατι μεγάλωσα ενα παιδί χωρις σταθερή δουλειά, χωρις στήριξη, χωρίς υγεία, και ποτέ δεν το κατάλαβε.
Ειμαι και γαμώ τα άτομα γιατι περασα τα μύρια, και αν χαλασα στις άκρες, παραμένω καποια που μου αρέσει.
Ναι έχω ελλατωματα. Και ποιος δεν έχει. Και αν τα πιάσουμε, πάλι σε μενα επικεντρώνομαι.. Μιλάω πολύ, μιλάω για μένα ομως όχι για τους άλλους..Γινομαι αυταρχική και επιθετικη όταν νιωθω κακία. Ειμαι νευρική... αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι οταν σου μιλάω, σου μιλάω στην ψυχή. Δεν αλλάζει το γεγονός οτι οταν σου τραγουδάω, τον πόνο σου εκφράζω, δεν αλλάζει οτι οταν κατι σου εξηγω ξέρεις οτι εχω στο νου μου να αφήσω τον κοσμο πιο ενημερωμένο πιο ψαγμενο, γιατι ειμαι απο την μερίδα των ανθρώπων που νοιάζεται.
Ειμαι και γαμώ τα άτομα γιατι δεν εκανα ποτέ κατάχρηση εξουσιας. Δεν μειωσα κανεναν εθελοντικά.
Δεν σου ειπα ποτέ ψέμματα.
Ειμαι και γαμώ τα άτομα γιατι αγαπω πλην του ερωτεύομαι. Γιατι καταλαβαίνω κι ας μην χρειαζεται να ακουω τοσα. Διαβάζω τις σκεψεις και τις διαθέσεις σου.
Είμαι γαμώ τα άτομα, γιατι εχω χιουμορ, διαθετω το κορμί μου όπως θέλω εγω χωρίς συνεταιρισμούς, γιατι πέρα από το παιδί μου, είμαι ελευθερη.
Είμαι και γαμω τα άτομα γιατι υπηρξα όμορφη, σεξυ, ειμαι έξυπνη, και καλή. Γραφω, ζωγραφιζω, πλάθω, τραγουδαω χορευω, δεν με νοιαζει αν θα τσαλακώσω την εικόνα μου. Δεν φοβάμαι τα "ρεζιλικια" και την γνωμη του κοσμου, ειμαι θαρραλέα, ειμαι αφοσιωμένη, πιστη, δεν προδίδω, ερευνώ και σέβομαι. Συμππασχω, ειμαι δοτική, σκεφτομαι το σύνολο, αλλα εχω την αυτοποεποιθηση να ειμαι ο εαυτος μου. Ειμαι γυναίκα. Ειμαι καλός άνθρωπος. Είμαι δημιουργικός άνθρωπος. Είμαι ενας ανθρωπος με αυτοπεποίθηση. Ενας άνθρωπος εξαιρετικός. Και μου το αναγνωρίζω, χωρίς ντροπη, χωρίς να νιωσω άβολα, χωρις να νιωσω άσχημα. Μου αξίζει να μου δωσω ενα χτύπημα στον ώμο, και να μου κλείσω το μάτι.
Καλα τα πας, μπουμπού, το ψαχνεις, και βασίζεις τις εντυπωσεις σου σε πράξεις, και όχι στο τι θα ήθελες να είσαι, ουτε τι σου λένε.  Ευγε. Να εισαι περήφανη και να εισαι ευτυχισμένη που εισαι για το παιδί σου, η μανα που δεν ειχες ποτε.
Σ αγαπάω μουτρο, αλήθεια, αν μπορούσα θα σε αγκάλιαζα, γιατι ξέρω τι περασες, ξέρω τι κρυβει η καρδούλα σου, τι λαχταρας  και τι παστα ανθρωπου εισαι. Με κανεις περήφανη. Οσο δεν φαντάζεσαι.



Το κανες Κουλα;
Δεν σου βγαίνει Κουλα;
Δεν εχεις τι να γράψεις Κουλα;

Βλέπεις οτι δεν ειμαι εγω το προβλημα Κουλα, ουτε το "καλάμι' μου όπως ονομάζεις την σχέση μου με τον εαυτό μου;
Πήγαινε γινε κάποιος που θα γουσταρεις, Κουλα, και ασε τους άλλους να καβαλάνε ο,τι καλάμια (και πουλιά) θέλουν.
Ασε του αλλους να τα φτιαχνουν με όποιον θέλουν, να μεγαλώνουν τα παιδιά τους όπως θέλουν, και να ζουν την ζωή τους όπως θέλουν. Να πιστεύουν ό,τι θέλουν.
Δεν ειναι αυτοι το θέμα σου. Ουτε η εγνοια σου.
Δεν ειναι αυτοι το προβλημά σου.




Comments

Popular Posts